ر
ابزار رایگان وبلاگ سرکشی از خانواده شهید -حوزه بسیج دانش اموزی بیضا

سرکشی از خانواده شهید -حوزه بسیج دانش اموزی بیضا

به مناسبت دهه مبارک فجر از خانواده شهیدان محمد بانشی و علاء الدین حسین بانشی سرکشی به عمل امد

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش اموزی استان فارس در شهرستان بیضا، به مناسبت دهه مبارک فجر تیم سرکشی حوزه بسیج دانش اموزی حضرت روح الله(ره) بیضا ، براد اسحاق غفاری فرمانده حوزه دانش اموزی، برادر بانشی سرمربی امادگی دفاعی ، برادر سید روح اله موسویان ، حاج اقا مویدی مسئول تائید صلاحیت مرکز مقاومت بسیج سپاه بیضا ، برادر زارع از گردان 116 امام صادق،  از خانواه شهیدان محمد بانشی، علاءالدین حسین بانشی و حبیب اله قشقایی سرکشی به عمل اوردند.

[ سه شنبه 27 بهمن 1394برچسب:خانواده شهدا ,, بازدید, ] [ 16:2 ] [ حسین رفیعی محمد سترگ اسحاق غفاری ]
[ ]

سرکشی درس امادگی دفاعی بیضا

سرمربی امادگی دفاعی از درس امادگی دفاعی متوسطه اول سرکشی کردند

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش اموزی استان فارس در شهرستان بیضا، برادر بانش سرمربی امادگی دفاعی از  درس امادگی دفاعی متوسطه اول سرکشی کردند. و درمورد درس امادگی دفاعی و دهه مبارک فجر توضیحاتی دادند. 

[ سه شنبه 27 بهمن 1394برچسب:آمادگی دفاعی , ] [ 16:0 ] [ حسین رفیعی محمد سترگ اسحاق غفاری ]
[ ]

سرکشی از خانواده شهید عبدالعظیم زارع در بیضا

در تاریخ نوزدهم بهمن 94 به مناسبت دهه مبارک فجر ، از خانواده شهید عبدالعظیم زارع که از شهدای دانش اموز می باشند، سرکشی شد

به گزارش خبرنگار حوزه حضرت روح الله (ره) در شهرستان بیضا ، در تاریخ نوزدهم بهمن 94 به مناسبت دهه مبارک فجر ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره)  برادر اسحاق غفاری ، برادر خادم معاون پرورشی اداره اموزش و پرورش بیضا، برادر هاشمی نژاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، برادران موسی زارع و حمید درویشی  از گردان 115 امام صادق (ع)، از خانواده شهید عبدالعظیم زارع  که از شهدای دانش اموز می باشند، سرکشی کردند.

[ جمعه 23 بهمن 1394برچسب:خانواده شهدا ,, , ] [ 21:4 ] [ حسین رفیعی محمد سترگ اسحاق غفاری ]
[ ]

برگزاری گارگاه آموزشی مربیان آمادگی دفاعی

گارگاه آموزشی مربیان آمادگی دفاعی بیضا با حضور سر مربی آمادگی دفاعی انجام شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج دانش اموزی استان فارس در شهرستان بیضا همایش مربیان امادگی دفاعی  با حضور سرمربی امادگی دفاعی برادر بانشی، و سرگروه اموزشی خواهر غلامی برگزار گردید . برادر بانشی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مربیان امادگی دفاعی، نحوه اموزش و مواردی را که می بایست مربیان در طول سال اموزش دهند بیان کردند ازجمله طرح همکلاسی اسمانی و جنگ نرم 
 
[ یک شنبه 18 بهمن 1394برچسب:کارگاه اموزش مربیان , ] [ 20:56 ] [ حسین رفیعی محمد سترگ اسحاق غفاری ]
[ ]

ازمون علمی بسیج در بیضا برگزار گردید

برگزاری ازمون علمی بسیج دانش اموزی همزمان با سراسر کشور در بیضا

 
به گزارش خبرنگار حوزه حضرت روح الله در شهرستان بیضا ازمون علمی بسیج دانش اموزی در شهرستان بیضا در روزهای پنج شنبه و جمعه در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول راس ساعت 8:30  شروع و راس ساعت 10 به پایان رسید .
 
[ یک شنبه 18 بهمن 1394برچسب:برگزاری ازمون ایه های تمدن, ] [ 20:52 ] [ حسین رفیعی محمد سترگ اسحاق غفاری ]
[ ]

برنامه دهه مبارک فجر واحد شهید صمد دهقان-بیضا

به گزارش خبرنگار حوزه حضرت روح الله (ره) در شهرستان بیضا ،  واحد شهید صمد دهقاناز حوزه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) بیضا، به مناسبت دهه مبارک فجر در مدرسه جشن انقلاب برگزار کردند در این مراسم  رئیس اداره اموزش و پروش بیضا، فرمانده محترم مرکز مقاومت بسیج سپاه بیضا، امام جمعه محترم  حضور داشتند و حاج اقا دروییش امام جمعه محترم در مورد اهمیت و جایگاه دهه مبارک فجر صحبت کردند.و در این مراسم نمایشگاه مشاغل سنتی برگزار گردید 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 18 بهمن 1394برچسب:دهه فجر , ] [ 20:48 ] [ حسین رفیعی محمد سترگ اسحاق غفاری ]
[ ]

جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج

اردوی فرهنگی تربیتی راهیان نور در تاریخ هفتم بهمن در بیضا برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه حضرت روح الله (ره ) بیضا در شهرستان بیضا در تاریخ چهارم بهمن ماه 94 جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش اموزی برگزار گردید.
موضوع این جلسه اردوی راهیان نور دانش اموزان دختر بود که مقرر گردید از منطقه بیضا 6 کاروان جهت اعزام به مناطق جنگی ثبت نام داشته باشد .
 

ادامه مطلب
[ سه شنبه 6 بهمن 1394برچسب:جلسه پشتی بانی ، اردو ، شلمچه ، دانش آموزی بسیج,, ] [ 14:32 ] [ حسین رفیعی محمد سترگ اسحاق غفاری ]
[ ]

نشست روشنگری فرهنگیان در بیضا برگزار گردید

       نشست روشنگری و بصیرتی فرهنگیان بسیجی بیضا با حضور حسن زاده مسئول بسیج فرهنگیان استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار حوزه حضرت روح الله (ره) بیضا در شهرستان  بیضا، حسن زاده مسئول بسیج فرهنگیان استان فارس در نشست روشنگری و بصیرتی فرهنگیان بیضا با اشاره به گستردگی جامعه آموزشی استان گفت: آموزش و پرورش استان فارس در مجموع دارای 59 اداره در سطح استان است که از این حیث دارای گسترده ترین جامعه آموزشی در سطح کشور است.

وی افزود: استان فارس با دارا بودن 780 هزار دانش آموز، از جمعیت 12 میلیونی دانش آموز کل کشور نزدیک به 9 درصد کل جامعه دانش آموزی را در خود جای داده است. بنابراین وظیفه ما در اینجا بسیار سنگین است.

وی در ادامه به بحث پیرامون سند تحول پرداخت و گفت: در فقه دین سه وظیفه برای شخص معلم است؛ آموزش گفتار،آموزش تفکر و آموزش رفتار که از این بین مهمترین آموزش تفکر است و تفکر نقش دهنده ی دو مورد دیگر است و سند تحول باید از تفکر شروع کند. نقش اول آموزش و پرورش تفکر است که در حکومت های دیگر هم همین انتظارات است ولی با محتوایی دیگر.

حسن زاده تصریح کرد: اگر سند تحول بدنبال این است که یک جامعه تکامل یافته به نام انسان تربیت کند باید یکی از سه نظام، تربیت اخلاقی، نظام تربیت دینی و نظام تربیت مدنی را تجربه کند.

وی با بیان اینکه نظام تربیت اخلاقی مهمترین نظام است گفت: اگر دانش آموزان را اخلاق محور تربیت کنیم موجب می گردد دانش آموز به خودی خود دین مدار شود بنابراین سند تحول باید مبانی اخلاقی را در واحدهای آموزشی تبیین کند. برای اسلامی کردن نظام آموزشی، نخست می بایست آن را اخلاقی کنید. اگر دانش آموز را اخلاقی تربیت کنید اسلامی هم می شود. اگر در برپایی نماز جماعت، بدحجاب ترین اما عفیف ترین دانش آموز در مدرسه اذان بگوید این حرکت او را باحجاب هم می کند. همچنین اگر کارهای فرهنگی و اخلاقی را به دست دانش آموزی بدهیم که از نظر اخلاقیات بسیار ضعیف است او می تواند با این کار بهترین شود. درست است که اول نمی تواند در صحنه ی ارزشی مسئول باشد ولی به مرور مسئولیت پذیر و دارای ارزش می شود.

حسن زاده با بیان اینکه برای ایمن سازی فرهنگی اول باید متولی ساخته شود خطاب به فرهنگیان بسیجی گفت: در حدود یک چهارم از ساعات شبانه روز معلم و دانش آموز با هم هستند. نقشه راه چیست؟ باید در این مدت به چه هدفی برسیم؟ تاکنون به چه هدفی رسیده ایم؟ به گونه ای عمل نشود که خودمان برای جایگاه های امروز خود تبدیل به یک نوستالژی بشویم.

[ جمعه 2 بهمن 1394برچسب:نشست روشنگری فرهنگیان , ] [ 8:23 ] [ حسین رفیعی محمد سترگ اسحاق غفاری ]
[ ]